top of page
klantreizen_header.png

Customer experiences en klantreizen

Maakt een ervaring van élk contactmoment.

Echt, jouw product of dienst verdient het.

Een klantreis legt de momenten bloot die voor jouw klant belangrijk zijn. Zodat jij op die momenten relevant kan zijn en een ervaring kan bieden die opvalt ten opzichte van de rest.

klantreis.png

Een heldere klantreis die door je hele bedrijf wordt omarmt, is goud waard. Het zorgt voor draagvlak en dat iedereen dezelfde taal spreekt.

Meer

Hier start de unieke ervaring van jouw klant.

Met het louter leveren van een product of dienst onderhoud je nog geen warme klantrelatie. In een wereld zonder écht slechte producten, onderscheid je jezelf door de ervaring die je je klanten biedt. Zo zorg je voor de loyaliteit en gunfactor die jouw klanten weghoudt bij de concurrent, die vaak maar één klik verderop is.

Jouw klantreis formuleren en intern centraal stellen, heeft veel voordelen:

Elke klant bij elke medewerker centraal.
Eén manier van communiceren.

Inzicht in wat er speelt bij je klant.

Geeft een uitmuntende klantervaring.

Anders nog iets?

Naast het opzetten van jouw klantreis helpt ZINDER je ook met deze andere communicatieproducten. Waar kan ik jou mee helpen?

zinder_z.png

Interim communicatie-specialist

zinder_z.png

Branding en merkidentiteit

zinder_z.png

Presentaties en sales pitches

Begint het al te zinderen? Of wil je meer weten over klantreizen? Neem dan contact op.

bottom of page